Grono pedagogiczne
◆
Kadrę pedagogiczną stanowią wykwalifikowani nauczyciele, łączący często pracę w naszej szkole z pracą w wyższych uczelniach krakowskich oraz szkołach muzycznych wszystkich stopni. Jest wśród nich wielu wybitnych instrumentalistów, teoretyków muzyki i liturgistów.
◆

prof. dr hab. Wiesław Delimat
Absolwent krakowskiej Akademii Muzycznej w klasie organów prof. Jana Jargonia i dyrygentury prof. Jerzego Katlewicza, profesor sztuk muzycznych. Jako organista, kameralista oraz dyrygent koncertował w większości krajów Europy, a także w USA, Chinach, Izraelu i Japonii. Dyrygował m.in. w słynnej Filharmonii Berlińskiej i lipskim Gewandhaus. Występował z wieloma renomowanymi zespołami orkiestrowymi oraz chóralnymi, do których należą m.in: Chór Polskiego Radia w Krakowie, Orkiestra i Chór Filharmonii Krakowskiej, Capella Cracoviensis, NOSPR, EuropaChorAkademie. W roku 2000 powołał do istnienia chór kameralny Kantorei Sankt Barbara oraz orkiestrę L’Estate Armonico. Z zespołami tymi wykonał w kraju i za granicą kilkadziesiąt dzieł wokalno-instrumentalnych różnych epok i stylów oraz dokonał licznych nagrań radiowych i płytowych. W latach 1994-1999 był dyrygentem Krakowskiego Chóru Akademickiego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zdobył także wiele nagród i wyróżnień konkursowych. Był jurorem licznych festiwali i konkursów chóralnych w Polsce i za granicą. Wiesław Delimat jest pracownikiem Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, gdzie pełni funkcję kierownika Katedry Muzyki Kościelnej. Ponadto jest dyrektorem Archidiecezjalnej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Krakowie i zastępcą przewodniczącego Archidiecezjalnej Komisji Muzyki Kościelnej w Krakowie. Pełni także funkcję wiceprezydenta Polskiej Federacji Pueri Cantores. Od roku 1986 jest organistą kościoła św. Marka w Krakowie. Za swoją działalność pedagogiczną, artystyczną oraz organizacyjną został wyróżniony wieloma odznaczeniami kościelnymi i państwowymi. Najcenniejszym z nich jest Order św. Sylwestra, nadany przez Papieża Benedykta XVI.

dr Marek Dolewka
Absolwent Instytutu Muzykologii (2012) oraz Instytutu Religioznawstwa (2015) Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Studia pogłębiał na Uniwersytecie Paris-Sorbonne (Paris IV) i Uniwersytecie Wiedeńskim. Jego praca magisterska pt. Przejawy zainteresowania muzyką i postacią Arvo Pärta w Polsce w latach 2005–2010 została uhonorowana The Ray E. and Ruth A. Robinson Musicology Award. Za swoją rozprawę doktorską pt. Wymiary ciszy w muzyce europejskiej od lat 60. XX w., napisaną również pod kierunkiem prof. dr hab. Małgorzaty Woźnej-Stankiewicz, otrzymał Nagrodę im. Ks. Prof. Hieronima Feichta, przyznaną przez Sekcję Muzykologów Związku Kompozytorów Polskich. Uczestnik licznych konferencji krajowych (m.in. Katowice, Kraków, Łódź, Poznań) i zagranicznych (m.in. Erywań, Helsinki, Londyn, Praga, Tbilisi). W latach 2014–2021 pełnił obowiązki redaktora naczelnego „Kwartalnika Młodych Muzykologów UJ”. Pracę naukową łączy z praktyką pedagogiczną w szkołach muzycznych (w ASM II st. w Krakowie od kilku lat organizuje ogólnopolski cykl konkursów wiedzy „20 spojrzeń na…”). Laureat Stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego „Młoda Polska”. Szczególne zainteresowania: natura, oddech, cisza.

mgr Kinga Kabzińska-Nowak
skrzypce
Absolwentka Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie skrzypiec prof. dr hab. Romana Lasockiego. Brała czynny udział w kursach, lekcjach mistrzowskich, konkursach oraz festiwalach m.in. w Tygodniu Talentów w Centrum Paderewskiego (Kąśna Dolna 2019) oraz w 45. Międzynarodowym Kursie Muzycznym im. Zenona Brzewskiego w Łańcucie. Jako solistka i kameralistka koncertowała w Polsce, Słowacji, Węgrzech oraz Austrii. Wielokrotnie występowała w składzie zespołów kameralnych oraz orkiestr, m.in. z orkiestrą Sinfonia Varsovia, Młoda Polska Filharmonia, Filharmonia Częstochowska, Archetti – Orkiestra Kameralna Miasta Jaworzna. Wieloletnia stypendystka Fundacji Inicjatyw Kulturalnych. Ogromną satysfakcję sprawia jej praca z dziećmi oraz poszukiwanie możliwości wykonawczych dzieła muzycznego. W wolnych chwilach uwielbia spędzać czas w otoczeniu przyrody.

fortepian, fortepian dodatkowy, praca z akompaniatorem, zajęcia z akompaniatorem
Urodziła się w Rudzie Śląskiej i tam rozpoczęła naukę gry na fortepianie. W Zabrzu ukończyła Szkołę Muzyczną I i II st. w klasie fortepianu mgr Wiktorii Czyż-Paluszek. Studiowała na Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie klawesynu prof. Elżbiety Stefańskiej. Tam też w 1992 roku ukończyła Międzyuczelniane Studium Pedagogiczne. Od razu rozpoczęła pracę jako nauczyciel fortepianu w Studium Organistowskim, przemianowanym na Szkołę Organistowską, a następnie na Archidiecezjalną Szkolę Muzyczną, w której pracuje do dziś. Pracowała także z przerwami jako akompaniator w klasie skrzypiec w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych I i II st. im. M. Karłowicza oraz w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I st. im. I.J. Paderewskiego w Krakowie. W 1998 roku prowadziła wraz z mężem Prywatną Szkołą Muzyczną Bemol-CASIO, ucząc dzieci gry indywidualnie, a także prowadząc zespoły kameralne. W czasie wakacji wraz z mężem organizuje obozy artystyczne dla dzieci i młodzieży, gdzie na obozach muzycznych zajmuje się kameralistyką fortepianową.

skrzypce
Ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Krakowie w klasie prof. Kai Danczowskiej. Swoje umiejętności doskonaliła uczestnicząc w kursach mistrzowskich pod kierunkiem m. in. prof. Wandy Wiłkomirskiej, prof. Albrechta Breuningera, prof. Marcina Baranowskiego, w kursach muzyki kameralnej kierowanych przez prof. Tadeusza Gadzinę oraz Altenberg Trio. Brała udział również w Internationale Bachakademie pod dyr. Helmutha Rillinga.
Koncertowała w kraju i za granicą, jako solistka, a także w zespołach symfonicznych i kameralnych – m.in. w Krakowskiej Operze Kameralnej, orkiestrach Passionart, Sinfonietta Cracovia, Capella Cracoviensis, a także w Orkiestrze Symfonicznej Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Krakowie-Łagiewnikach. Brała udział w Festiwalu Beethovenowskim w Bonn, Festiwalu Muzyki Polskiej, Festiwalu Muzyki Filmowej, Festiwalu Opera Rara, Festiwalu Unsound, Belcanto Opera Festival „Rossini in Wildbad”.
Wieloletni pedagog z doświadczeniem pracy w szkołach muzycznych I i II stopnia. Uczy również w Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II stopnia im. F. Chopina w Krakowie.

fortepian
Absolwentka Narodowej Akademii Muzycznej im. P. I. Czajkowskiego w Kijowie. Specjalność: Sztuka Muzyczna, specjalizacja Fortepian.
Na swoim koncie posiada sukcesy w Ogólnoukraińskich i Międzynarodowych konkursach pianistycznych, uczestniczyła w koncertach i festiwalach jako solistka i w składzie zespołów kameralnych. Swoje umiejętności pianistyczne doskonaliła podczas studiów podyplomowych w Instytucie Kształcenia Podyplomowego. Działalność artystyczną zawsze łączyła z pracą pedagogiczną. Uczniowie z jej klasy zdobywali nagrody oraz wyróżnienia na Międzynarodowych ta Regionalnych Konkursach i Festiwalach dla młodych solistów i Egzaminach typu ABRSM.
“Odnalazłam się w nauczaniu, więc udało mi się znaleźć rozwiązanie i połączyć pracę z pasją. Fascynują mnie każde indywidualne osiągnięcie moich uczniów. Jest coś niesamowitego w tym, że przez muzykę mam tak wielki wpływ na kształtowanie osobowości i sposób w jaki w przyszłości będą odbierać świat moi podopieczni. Muzyka jest moją pasją, moim życiem i jestem przeszczęśliwa, że mogę dzielić się tą miłością z ludźmi.”

kształcenie słuchu, audycje muzyczne
Absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej II st. w Nowym Targu w klasie fortepianu oraz Akademii Muzycznej w Krakowie, kierunek Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej (nauczenie przedmiotów teoretyczno-muzycznych). W Archidiecezjalnej Szkole Muzycznej im. Ks. Kard. F. Macharskiego I st. w Krakowie uczy przedmiotów teoretycznych oraz prowadzi zajęcia chóru od 2016 roku. Interesuje się zarówno muzyką poważną, jak i rozrywkową, sztuką oraz teatrem.

fortepian
Nauczyciel dyplomowany. Studia pianistyczne w Akademii Krakowskiej w klasie fortepianu prof. Jana Hoffmana, studia podyplomowe na Akademii Pedagogicznej w Katedrze Psychologii – Edukacja emocjonalna. Praca zawodowa to wszystkie szczeble edukacji muzycznej – podstawowa (OSM I st. im. I. J. Paderewskiego w Krakowie), średnia (POSM II st. im. F. Chopina w Krakowie) oraz Akademia Muzyczna w Krakowie. W 2009 r. wyróżniona przez Dyrektora Centrum Edukacji Artystycznej Nagrodą Indywidualną II stopnia „za szczególny wkład w rozwój edukacji artystycznej w Polsce”.

fortepian, fortepian dodatkowy
Ukończyła studia muzyczne w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Krakowie na wydziale instrumentalnym, a w 2003 r. Papieską Akademię Teologiczną w Krakowie na kierunku historii w zakresie muzyki liturgicznej. Od ukończenia studiów prowadzi klasę fortepianu w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I stopnia im. I. J. Paderewskiego w Krakowie, a od 2001 r. również w Archidiecezjalnej Szkole Muzycznej im. Ks. Kardynała Franciszka Macharskiego w Krakowie. Wielu jej uczniów kontynuowało naukę w Państwowym Liceum Muzycznym im. F. Chopina w Krakowie i w Szkole Muzycznej II stopnia im. W. Żeleńskiego w Krakowie, a potem na Akademii Muzycznej w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu. Od kilku lat uczniowie prowadzeni przez nią uczestniczą w Makroregionalnych i Ogólnopolskich Konkursach Pianistycznych. 18 z nich otrzymało wyróżnienia, a 16 było ich laureatami.

chór
Absolwentka Białoruskiej Państwowej Akademii Muzyki w Mińsku. W roku 2012 rozpoczęła studia doktoranckie na Akademii muzycznej w Krakowie u profesora Stanisława Krawczyńskiego, a w 2016 uzyskała stopień doktora w dyscyplinie dyrygentura, po czym rozpoczęła pracę dydaktyczną na tejże uczelni. W 2006 roku założyła grecko-katolicki chór „Prasfara”, z którym koncertowała m.in. w Czechach, Polsce, Ukrainie, Rosji i Litwie. Zespół nagrał 2 płyty, a za działalność na rzecz zachowania i rozwoju tradycji liturgicznej został odznaczony przez władze kościelne. Współpracowała z takimi zespołami jak: Chór Białoruskiej Państwowej Akademii Muzycznej, Chór mieszany oraz chór dziecięcy Archikatedry w Mińsku, zespół Singet, Górecki Chamber Choir, Chór Akademii Muzycznej w Katowicach. W 2008 roku na konkursie dyrygentów chóralnych „W stronę polifonii” we Wrocławiu zdobyła wyróżnienie, nagrodę chórów i nagrodę za najlepsze wykonanie utworu K. Szymanowskiego; w 2009 podczas I konkursu im. W. Rowdo w Mińsku została laureatem 1 nagrody oraz dostała nagrodę kompozytora za najlepszą interpretację jego utworów. Szczególnym zainteresowaniem darzy muzykę cerkiewną. W 2016 roku nagrała płytę z utworami współczesnych kompozytorów białoruskich i polskich inspirowanymi melodiami z Irmologionów Supraślskich XVII wieku.

flet
Ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Krakowie w klasie fletu prof. Barbary Świątek-Żelaznej. Uczestniczyła w wielu warsztatach fletowych oraz kursach mistrzowskich prowadzonych przez takich profesorów jak: Peter-Lukas Graf, Janos Balint, Mirjam Nastasi. Jest laureatką wielu konkursów, m in.: XXXI Konkursu Młodego Muzyka (Szczecinek 2004, I miejsce), II Konkursu Fletowego im. Mariana Katarzyńskiego (Sosnowiec 2006, I miejsce), VII Ogólnopolskiego Festiwalu Fletowego (Sochaczew 2007, I miejsce), IV Międzynarodowego Konkursu Fletowego (Kraków 2008, nagroda specjalna), VI Ogólnopolskiego Konkursu Fletowego (Wrocław 2010, I miejsce ex aequo), V Międzynarodowego Konkursu Fletowego (Kraków 2011, V miejsce). Jest wieloletnią podopieczną i stypendystką Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci, a także stypendystką Funduszu Pomocy Młodym Talentom Jolanty i Aleksandra Kwaśniewskich, Ministra Kultury, oraz Fundacji Sapere Auso. Flecistka Orkiestry Akademii Beethovenowskiej.

fortepian
W 2000 r. ukończyła studia w klasie fortepianu doc. Ewy Wolak-Moszyńskiej na Akademii Muzycznej w Krakowie. W tym czasie studiowała również na PAT w klasie organów dr. Marka Wolaka. Brała udział w kursach pianistycznych m.in. Letniej Akademii Muzycznej w Krakowie i polsko-niemieckim Kursie Interpretacji Muzyki Solowej i Kameralnej (W. Genuit i W. Wiłkomirska). W latach 2001-2009 była członkiem chórów Kantorei Sankt Barbara, Pro Musica Mundi (Kraków) i Europa Chor Akademie (Mainz, Niemcy). Jako akompaniator współpracowała z chórem „Psalmodia” i męskim chórem UJ oraz w latach 2001–2016 z UJPII na zajęciach dyrygowania. Obecnie pracuje w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Krakowie i Archidiecezjalnej Szkole Muzycznej w stopniu nauczyciela dyplomowanego. Od wielu lat doskonali swoje umiejętności metodyczne na kursach i szkoleniach. Za swoją pracę otrzymała liczne nagrody za wyróżniający akompaniament oraz Nagrodę Edukacyjną Prezydenta Krakowa w 2012 r.

skrzypce
Ukończyła krakowską Akademię Muzyczną w klasie skrzypiec prof. Zbigniewa Szlezera uzyskując dyplom z wyróżnieniem. Doskonaliła swoje umiejętności instrumentalne na kursach mistrzowskich prowadzonych przez prof. Zachara Brona. Przez dwadzieścia lat związana z poznańskim środowiskiem muzycznym i zespołem Arte dei Suonatori. Miała szczęście spotkać na swojej muzycznej drodze wielu inspirujących muzyków (Martin Gester, Reinhard Goebel, Aureliusz Goliński, Sirkka-Liisa Kaakinen, Wieland Kuijken, Rachel Podger, Hidemi Suzuki, Marek Toporowski, Ryo Terakado). Współpracowała także z zespołami: L’Arpa Festante, Capella Cracoviensis, Concerto Polacco, Warszawska Opera Kameralna, Altri Stromenti. Dokonała nagrań dla Polskiego Radia i Telewizji, TVP Kultura oraz firm fonograficznych: Alpha, BIS, Dux, Naxos, Koch International. Naturalną konsekwencją wybranej drogi artystycznej stała się działalność pedagogiczna, która daje jej równie wiele radości i satysfakcji.

kształcenie słuchu, podstawy rytmiki, rytmika
Absolwentka Akademii Muzycznej w Gdańsku specjalność: Rytmika. Jako nauczyciel współpracowała z Państwową Szkołą Muzyczną I i II st. im. F. Chopina w Olsztynie, Powiatową Szkołą Muzyczną I st. w Dywitach z filią w Barczewie, wykładała na wydziale Sztuki Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz nauczała w Studium Aktorskim im. Aleksandra Sewruka w Olsztynie. Prowadziła cykl koncertów opartych o teorię uczenia się muzyki E. E. Gordona dla dzieci w wieku od 1 do 3 lat w Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej w Olsztynie. Od lat związana z edukacją muzyczną dzieci i młodzieży. Uczestnik wielu cyklów warsztatów i szkoleń z zakresu edukacji muzycznej, m.in.: Institut Jaques-Dalcroze Congress w Genewie, IV Międzynarodowej Konferencji Dalcroze’owskiej w Katowicach, „Zmierzając ku sztuce. Podstawy Orff-Schulwerk” Polskiego Towarzystwa Carla Orffa, Podstawy teorii uczenia się E.E. Gordona prowadzone przez magister sztuki Urszulę Polak. Sympatyk Porozumienia Bez Przemocy M.B. Rosenberg’a, a także Treningu Uważności MBSR. Prywatnie zakochana w tańcu współczesnym i świadomości ciała.

kształcenie słuchu, audycje muzyczne
Pedagog i dyrygent. Pochodzi z Tomaszowa Lubelskiego. Absolwentka PSM II stopnia im. W. Żeleńskiego w Krakowie w klasie skrzypiec pani Edyty Krakowskiej. W 2015 roku ukończyła studia magisterskie z zarządzania kulturą na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dwa lata później została posiadaczką dyplomu magisterskiego z wyróżnieniem w Akademii Muzycznej w Krakowie na kierunku Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej na specjalności nauczanie przedmiotów teoretyczno – muzycznych oraz dyrygenturze chóralnej w klasie dra hab. Włodzimierza Siedlika. Obecnie prowadzi CISCO Choir i Chór Chłopięcy Pueri Cantores Sancti Joseph w Nowej Hucie oraz jest pedagogiem w krakowskich i podkrakowskich szkołach muzycznych. W wolnych chwilach lubi gotować i piec ciasta, aranżować wnętrza w swoim domu i słuchać piosenek z dawnych lat.

fortepian
Nauczycielka fortepianu, akompaniatorka chóru SM I i II st. im. B. Rutkowskiego w Krakowie, z którym koncertowała w kraju oraz we Francji, Bułgarii i na Węgrzech. Z wynikiem bardzo dobrym ukończyła studia filologiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz pedagogikę fortepianu na Akademii Muzycznej w Katowicach. Za osiągnięcia pedagogiczne otrzymała m.in. Nagrodę Prezydenta M. Krakowa oraz dyplom za wyróżniający akompaniament w Olkuszu, zaś jej uczniowie odnosili sukcesy na konkursach pianistycznych w Skarżysku, Trzcianie, Kolbuszowej i Krakowie. Opracowała autorski program z zakresu nauczania początkowego gry na fortepianie. Jest współautorką projektu w programie Erasmus+ związanego z promocją folkloru w polskim, węgierskim i bułgarskim szkolnictwie muzycznym oraz autorką artykułów upowszechniających tę tematykę w „Hejnale Oświatowym” i kwartalniku CEA „Szkoła Artystyczna”. Jako członek Konfederacji Pisarzy Bułgarskich prowadzi działalność translatorską.

audycje muzyczne, kształcenie słuchu, wiedza o muzyce
Pierwsze lekcje fortepianu otrzymał w wieku 7 lat. Jest absolwentem Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Karola i Antoniego Szafranków w Rybniku. Ukończył studia magisterskie w krakowskiej Akademii Muzycznej na Wydziale Instrumentalnym w klasie organów prof. Mirosławy Semeniuk-Podrazy oraz licencjat na kierunku kompozycja i teoria muzyki (specjalność: teoria muzyki) na Wydziale Twórczości, Interpretacji i Edukacji Muzycznej. W ramach programu ERASMUS+ przebywał na rocznej wymianie studenckiej w niemieckiej uczelni Staatliche Hochschule für Musik und Darstellende Kunst w Stuttgarcie w klasie wybitnego dyrygenta, organisty i znawcy historycznych instrumentów klawiszowych prof. Jörga Halubka oraz dodatkowo w klasie fortepianu prof. Stefani Neonato. Koncertował w Europie i USA. W edukacji muzycznej szczególnie interesują go możliwości zastosowania nowych rozwiązań technologicznych: multimedialnych środków dydaktycznych, interaktywnych systemów MIDI oraz programów komputerowych. Imponuje mu ideał muzyka-multiinstrumentalisty.

organy
Jest absolwentem Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Chrzanowie, w klasie fortepianu mgr Iwony Warskiej. Naukę gry na organach rozpoczął w Archidiecezjalnej Szkole Muzycznej II stopnia w Krakowie, w klasie mgra Bartłomieja Banka. W 2007 roku uzyskał wyróżnienie na III Międzyszkolnym Konkursie Organowym w Olsztynie. W 2015 roku ukończył z wyróżnieniem studia w krakowskiej Akademii Muzycznej na kierunku muzyka kościelna, w klasie organów dra Marka Wolaka. Uczestniczył w kursach mistrzowskich prowadzonych przez: Lorenzo Ghielmi, Eberharda Lauera, Szilvesztera Rostettera, Elżbietę Karolak. Koncertował w ramach Nyári Orgonavarázs 2012 w Veszprem (Węgry), podczas Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej w Skawinie oraz kilkakrotnie w trakcie Dni Muzyki Kościelnej w Archidiecezji Krakowskiej. Obecnie jest organistą w parafii św. Jadwigi Królowej w Krakowie-Krowodrzy.

audycje muzyczne, kształcenie słuchu, wiedza o muzyce
Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie na kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej (specjalność: rytmika), a także studiów licencjackich na kierunku Kompozycja i Teoria Muzyki. Od siedmiu lat zajmuje się nauczaniem przedmiotów: rytmika, kształcenie słuchu, audycje muzyczne w szkołach muzycznych I stopnia. Swoje umiejętności doskonali biorąc regularny udział w szkoleniach i warsztatach dla nauczycieli szkolnictwa muzycznego w Polsce i za granicą, takich jak Międzynarodowe Seminarium dla nauczycieli rytmiki i kształcenia słuchu w klasach 1 – 3 Szkół Muzycznych I stopnia oraz dni otwarte Instytutu Jaques-Dalcroze’a w Genewie. Podczas ostatnich trzech lat dwukrotnie odwiedziła Republikę Środkowoafrykańską i prowadziła zajęcia w African Music School, jedynej szkole muzycznej w tym kraju.
Na co dzień, pasjonatka górskich wędrówek, muzyki filmowej i tańca.

fortepian

saksofon
Ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Krakowie na Wydziale Instrumentalnym o specjalności saksofon oraz Papieską Akademię Teologiczną w Krakowie na Wydziale Muzyki Liturgicznej. Od ponad 25 lat jest nauczycielem saksofonu w szkołach muzycznych I i II stopnia w Krakowie, wychowawcą wielu saksofonistów, laureatów konkursów i festiwali. Prowadzi praktyki pedagogiczne dla studentów Akademii Muzycznej w Krakowie. Jest organizatorem wielu warsztatów metodycznych dla uczniów i pedagogów szkół muzycznych, czynnym muzykiem instrumentalistą i kameralistą współpracującym z wieloma instytucjami kulturalnymi i oświatowymi Małopolski.

gitara
Gitarzystka i lutnistka. Doktorantka Wydziału Instrumentalnego Akademii Muzycznej w Krakowie. Absolwentka studiów magisterskich i podyplomowych w klasie gitary Prof. Michała Nagy’a, studiowała także grę na lutni u Jerzego Żaka (AM w Krakowie). Pracowała pod kierunkiem wybitnych gitarzystów i lutnistów. Brała udział w licznych kursach, lekcjach mistrzowskich, warsztatach, seminariach i wykładach, m.in. w ramach Międzynarodowych Warsztatów Gitarowych w Lanckoronie. Koncertuje jako solistka i kameralistka w kraju i za granicą, w tym na wielu międzynarodowych festiwalach. Wielokrotnie pełniła funkcję jurora konkursów gitarowych. Od 2010 r. prowadzi klasę gitary w szkołach muzycznych I i II stopnia, a jej uczniowie odnoszą sukcesy na konkursach. Brała udział Ogólnopolskich Konferencjach Doktorantów Uczelni Muzycznych w Krakowie i Gdańsku (2018). Od 2008 roku związana z zespołem „Finesis Trio”, z którym wydała płytę Słońce zaklęte w dźwiękach Hiszpanii i Włoch (2017), zbierającą znakomite recenzje uznanych dziennikarzy muzycznych.
◆