Grono pedagogiczne
◆
Kadrę pedagogiczną stanowią wykwalifikowani nauczyciele, łączący często pracę w naszej szkole z pracą w wyższych uczelniach krakowskich oraz szkołach muzycznych wszystkich stopni. Jest wśród nich wielu wybitnych instrumentalistów, teoretyków muzyki i liturgistów.
◆

prof. dr hab. Wiesław Delimat
Absolwent krakowskiej Akademii Muzycznej w klasie organów prof. Jana Jargonia i dyrygentury prof. Jerzego Katlewicza, profesor sztuk muzycznych. Jako organista, kameralista oraz dyrygent koncertował w większości krajów Europy, a także w USA, Chinach, Izraelu i Japonii. Dyrygował m.in. w słynnej Filharmonii Berlińskiej i lipskim Gewandhaus. Występował z wieloma renomowanymi zespołami orkiestrowymi oraz chóralnymi, do których należą m.in: Chór Polskiego Radia w Krakowie, Orkiestra i Chór Filharmonii Krakowskiej, Capella Cracoviensis, NOSPR, EuropaChorAkademie. W roku 2000 powołał do istnienia chór kameralny Kantorei Sankt Barbara oraz orkiestrę L’Estate Armonico. Z zespołami tymi wykonał w kraju i za granicą kilkadziesiąt dzieł wokalno-instrumentalnych różnych epok i stylów oraz dokonał licznych nagrań radiowych i płytowych. W latach 1994-1999 był dyrygentem Krakowskiego Chóru Akademickiego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zdobył także wiele nagród i wyróżnień konkursowych. Był jurorem licznych festiwali i konkursów chóralnych w Polsce i za granicą. Wiesław Delimat jest pracownikiem Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie, gdzie pełni funkcję kierownika Katedry Muzyki Kościelnej. Ponadto jest dyrektorem Archidiecezjalnej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Krakowie i zastępcą przewodniczącego Archidiecezjalnej Komisji Muzyki Kościelnej w Krakowie. Pełni także funkcję wiceprezydenta Polskiej Federacji Pueri Cantores. Od roku 1986 jest organistą kościoła św. Marka w Krakowie. Za swoją działalność pedagogiczną, artystyczną oraz organizacyjną został wyróżniony wieloma odznaczeniami kościelnymi i państwowymi. Najcenniejszym z nich jest Order św. Sylwestra, nadany przez Papieża Benedykta XVI.

dr Marek Dolewka
Absolwent Instytutu Muzykologii oraz Instytutu Religioznawstwa UJ, studia pogłębiał na Uniwersytecie Paris-Sorbonne (Paris IV) i Uniwersytecie Wiedeńskim. Za pracę magisterską poświęconą recepcji muzyki Arvo Pärta w Polsce, napisaną pod kierunkiem prof. dr hab. Małgorzaty Woźnej-Stankiewicz, został wyróżniony The Ray and Ruth Robinson Musicology Award. Uczestnik licznych konferencji krajowych (m.in. Katowice, Kraków, Łódź, Poznań) i zagranicznych (m.in. Erywań, Helsinki, Londyn, Praga). Podczas VII Międzynarodowej Konferencji-Konkursie Studentów Muzykologii w Tbilisi otrzymał nagrodę za najlepszy referat w kategorii doktorantów. Jako uczeń był laureatem krajowych konkursów z zakresu historii muzyki (m.in. VII Ogólnopolskiego Konkursu „Wokół Witolda Lutosławskiego” w Białymstoku). Dziś sam z powodzeniem wspiera swoich uczniów w zmaganiach konkursowych i olimpijskich, jest też organizatorem ogólnopolskiego cyklu konkursów wiedzy „20 spojrzeń na…”. Od 2014 roku pełni obowiązki redaktora naczelnego „Kwartalnika Młodych Muzykologów UJ”. Szczególne zainteresowania: aktywny wypoczynek, uśmiech, cisza.

akompaniament
Urodziła się w Rudzie Śląskiej i tam rozpoczęła naukę gry na fortepianie. W Zabrzu ukończyła Szkołę Muzyczną I i II st. w klasie fortepianu mgr Wiktorii Czyż-Paluszek. Studiowała na Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie klawesynu prof. Elżbiety Stefańskiej. Tam też w 1992 roku ukończyła Międzyuczelniane Studium Pedagogiczne. Od razu rozpoczęła pracę jako nauczyciel fortepianu w Studium Organistowskim, przemianowanym na Szkołę Organistowską, a następnie na Archidiecezjalną Szkolę Muzyczną, w której pracuje do dziś. Pracowała także z przerwami jako akompaniator w klasie skrzypiec w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych I i II st. im. M. Karłowicza oraz w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I st. im. I.J. Paderewskiego w Krakowie. W 1998 roku prowadziła wraz z mężem Prywatną Szkołą Muzyczną Bemol-CASIO, ucząc dzieci gry indywidualnie, a także prowadząc zespoły kameralne. W czasie wakacji wraz z mężem organizuje obozy artystyczne dla dzieci i młodzieży, gdzie na obozach muzycznych zajmuje się kameralistyką fortepianową.

skrzypce
Ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Krakowie w klasie prof. Kai Danczowskiej. Swoje umiejętności doskonaliła uczestnicząc w kursach mistrzowskich pod kierunkiem m. in. prof. Wandy Wiłkomirskiej, prof. Albrechta Breuningera, prof. Marcina Baranowskiego, w kursach muzyki kameralnej kierowanych przez prof. Tadeusza Gadzinę oraz Altenberg Trio. Brała udział również w Internationale Bachakademie pod dyr. Helmutha Rillinga.
Koncertowała w kraju i za granicą, jako solistka, a także w zespołach symfonicznych i kameralnych – m.in. w Krakowskiej Operze Kameralnej, orkiestrach Passionart, Sinfonietta Cracovia, Capella Cracoviensis, a także w Orkiestrze Symfonicznej Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Krakowie-Łagiewnikach. Brała udział w Festiwalu Beethovenowskim w Bonn, Festiwalu Muzyki Polskiej, Festiwalu Muzyki Filmowej, Festiwalu Opera Rara, Festiwalu Unsound, Belcanto Opera Festival „Rossini in Wildbad”.
Wieloletni pedagog z doświadczeniem pracy w szkołach muzycznych I i II stopnia. Uczy również w Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II stopnia im. F. Chopina w Krakowie.

fortepian
Ukończyła studia na Akademii Muzycznej w Krakowie – fortepian u rektora, prof. zwyczajnego Jana Hoffmana. Nie mając jeszcze dyplomu, na rok przed ukończeniem studiów podjęła pracę w PSM I st. im. S. Wiechowicza w Krakowie. Po kilku latach otrzymała pracę w POSM im. F. Chopina w Krakowie. Jej uczniowie brali udział w rozmaitych konkursach regionalnych zdobywając wysokie lokaty (I grupa). Jej absolwenci z wysokimi punktacjami zostawali studentami klasy fortepianu, m.in. na Akademii Muzycznej w Krakowie, Katowicach, Warszawie czy Berlinie. W międzynarodowym konkursie, który odbywał się w Zabrzu pod kierownictwem prof. Jasińskiego, jej uczeń zdobył II nagrodę. Została uhonorowana wieloma nagrodami, m.in. Komisji Edukacji Narodowej, otrzymała też nagrodę I stopnia i wiele nagród dyrektorskich (ostatnio w 2017 r.). Obecnie pracuje w Archidiecezjalnej Szkole Muzycznej I st. i w Archidiecezjalnej Szkole Muzycznej II st.

kształcenie słuchu, audycje muzyczne
Absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej II st. w Nowym Targu w klasie fortepianu oraz Akademii Muzycznej w Krakowie, kierunek Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej (nauczenie przedmiotów teoretyczno-muzycznych). W Archidiecezjalnej Szkole Muzycznej im. Ks. Kard. F. Macharskiego I st. w Krakowie uczy przedmiotów teoretycznych oraz prowadzi zajęcia chóru od 2016 roku. Interesuje się zarówno muzyką poważną, jak i rozrywkową, sztuką oraz teatrem.

fortepian
Nauczyciel dyplomowany. Studia pianistyczne w Akademii Krakowskiej w klasie fortepianu prof. Jana Hoffmana, studia podyplomowe na Akademii Pedagogicznej w Katedrze Psychologii – Edukacja emocjonalna. Praca zawodowa to wszystkie szczeble edukacji muzycznej – podstawowa (OSM I st. im. I. J. Paderewskiego w Krakowie), średnia (POSM II st. im. F. Chopina w Krakowie) oraz Akademia Muzyczna w Krakowie. W 2009 r. wyróżniona przez Dyrektora Centrum Edukacji Artystycznej Nagrodą Indywidualną II stopnia „za szczególny wkład w rozwój edukacji artystycznej w Polsce”.

fortepian
Urodzony w 1996 roku w Nowym Sączu. Grę na fortepianie rozpoczął w wieku 5 lat pod okiem Ludmiły Bas. Następnie był uczniem Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Nowym Sączu, którą ukończył w 2016 roku. W tym czasie brał udział w licznych konkursach i przesłuchaniach. Stale rozwija swoje umiejętności poprzez uczestnictwo w licznych kursach mistrzowskich m.in. u prof. Aquilesa Delle Vigne, prof. Sylvii Hewig-Tröscher, prof. Daniela Blumenthala. W 2015 roku został studentem Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie fortepianu dra hab. Mariusza Sielskiego, u którego od października 2018 roku kontynuuje naukę na pierwszym roku studiów drugiego stopnia.

fortepian
Ukończyła studia muzyczne w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Krakowie na wydziale instrumentalnym, a w 2003 r. Papieską Akademię Teologiczną w Krakowie na kierunku historii w zakresie muzyki liturgicznej. Od ukończenia studiów prowadzi klasę fortepianu w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I stopnia im. I. J. Paderewskiego w Krakowie, a od 2001 r. również w Archidiecezjalnej Szkole Muzycznej im. Ks. Kardynała Franciszka Macharskiego w Krakowie. Wielu jej uczniów kontynuowało naukę w Państwowym Liceum Muzycznym im. F. Chopina w Krakowie i w Szkole Muzycznej II stopnia im. W. Żeleńskiego w Krakowie, a potem na Akademii Muzycznej w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu. Od kilku lat uczniowie prowadzeni przez nią uczestniczą w Makroregionalnych i Ogólnopolskich Konkursach Pianistycznych. 18 z nich otrzymało wyróżnienia, a 16 było ich laureatami.

chór
Absolwentka Białoruskiej Państwowej Akademii Muzyki w Mińsku. W roku 2012 rozpoczęła studia doktoranckie na Akademii muzycznej w Krakowie u profesora Stanisława Krawczyńskiego, a w 2016 uzyskała stopień doktora w dyscyplinie dyrygentura, po czym rozpoczęła pracę dydaktyczną na tejże uczelni. W 2006 roku założyła grecko-katolicki chór „Prasfara”, z którym koncertowała m.in. w Czechach, Polsce, Ukrainie, Rosji i Litwie. Zespół nagrał 2 płyty, a za działalność na rzecz zachowania i rozwoju tradycji liturgicznej został odznaczony przez władze kościelne. Współpracowała z takimi zespołami jak: Chór Białoruskiej Państwowej Akademii Muzycznej, Chór mieszany oraz chór dziecięcy Archikatedry w Mińsku, zespół Singet, Górecki Chamber Choir, Chór Akademii Muzycznej w Katowicach. W 2008 roku na konkursie dyrygentów chóralnych „W stronę polifonii” we Wrocławiu zdobyła wyróżnienie, nagrodę chórów i nagrodę za najlepsze wykonanie utworu K. Szymanowskiego; w 2009 podczas I konkursu im. W. Rowdo w Mińsku została laureatem 1 nagrody oraz dostała nagrodę kompozytora za najlepszą interpretację jego utworów. Szczególnym zainteresowaniem darzy muzykę cerkiewną. W 2016 roku nagrała płytę z utworami współczesnych kompozytorów białoruskich i polskich inspirowanymi melodiami z Irmologionów Supraślskich XVII wieku.

skrzypce
Absolwentka Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach w klasie skrzypiec prof. dr hab. Romana Lasockiego. Brała czynny udział w kursach, lekcjach mistrzowskich, konkursach oraz festiwalach m.in. w Tygodniu Talentów w Centrum Paderewskiego (Kąśna Dolna 2019) oraz w 45. Międzynarodowym Kursie Muzycznym im. Zenona Brzewskiego w Łańcucie. Jako solistka i kameralistka koncertowała w Polsce, Słowacji, Węgrzech oraz Austrii. Wielokrotnie występowała w składzie zespołów kameralnych oraz orkiestr, m.in. z orkiestrą Sinfonia Varsovia, Młoda Polska Filharmonia, Filharmonia Częstochowska, Archetti – Orkiestra Kameralna Miasta Jaworzna. Wieloletnia stypendystka Fundacji Inicjatyw Kulturalnych. Ogromną satysfakcję sprawia jej praca z dziećmi oraz poszukiwanie możliwości wykonawczych dzieła muzycznego. W wolnych chwilach uwielbia spędzać czas w otoczeniu przyrody.

fortepian
W 2000 r. ukończyła studia w klasie fortepianu doc. Ewy Wolak-Moszyńskiej na Akademii Muzycznej w Krakowie. W tym czasie studiowała również na PAT w klasie organów dr. Marka Wolaka. Brała udział w kursach pianistycznych m.in. Letniej Akademii Muzycznej w Krakowie i polsko-niemieckim Kursie Interpretacji Muzyki Solowej i Kameralnej (W. Genuit i W. Wiłkomirska). W latach 2001-2009 była członkiem chórów Kantorei Sankt Barbara, Pro Musica Mundi (Kraków) i Europa Chor Akademie (Mainz, Niemcy). Jako akompaniator współpracowała z chórem „Psalmodia” i męskim chórem UJ oraz w latach 2001–2016 z UJPII na zajęciach dyrygowania. Obecnie pracuje w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Krakowie i Archidiecezjalnej Szkole Muzycznej w stopniu nauczyciela dyplomowanego. Od wielu lat doskonali swoje umiejętności metodyczne na kursach i szkoleniach. Za swoją pracę otrzymała liczne nagrody za wyróżniający akompaniament oraz Nagrodę Edukacyjną Prezydenta Krakowa w 2012 r.

fortepian
Absolwentka Liceum Muzycznego w Krakowie w klasie fortepianu mgr Ireny Rolanowskiej oraz Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie prof. Janiny Baster. W Archidecezjalnej Szkole Muzycznej uczy fortepianu od momentu jej powstania.

skrzypce
Ukończyła krakowską Akademię Muzyczną w klasie skrzypiec prof. Zbigniewa Szlezera uzyskując dyplom z wyróżnieniem. Doskonaliła swoje umiejętności instrumentalne na kursach mistrzowskich prowadzonych przez prof. Zachara Brona. Przez dwadzieścia lat związana z poznańskim środowiskiem muzycznym i zespołem Arte dei Suonatori. Miała szczęście spotkać na swojej muzycznej drodze wielu inspirujących muzyków (Martin Gester, Reinhard Goebel, Aureliusz Goliński, Sirkka-Liisa Kaakinen, Wieland Kuijken, Rachel Podger, Hidemi Suzuki, Marek Toporowski, Ryo Terakado). Współpracowała także z zespołami: L’Arpa Festante, Capella Cracoviensis, Concerto Polacco, Warszawska Opera Kameralna, Altri Stromenti. Dokonała nagrań dla Polskiego Radia i Telewizji, TVP Kultura oraz firm fonograficznych: Alpha, BIS, Dux, Naxos, Koch International. Naturalną konsekwencją wybranej drogi artystycznej stała się działalność pedagogiczna, która daje jej równie wiele radości i satysfakcji.

kształcenie słuchu, audycje muzyczne
Pedagog i dyrygent. Pochodzi z Tomaszowa Lubelskiego. Absolwentka PSM II stopnia im. W. Żeleńskiego w Krakowie w klasie skrzypiec pani Edyty Krakowskiej. W 2015 roku ukończyła studia magisterskie z zarządzania kulturą na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dwa lata później została posiadaczką dyplomu magisterskiego z wyróżnieniem w Akademii Muzycznej w Krakowie na kierunku Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej na specjalności nauczanie przedmiotów teoretyczno – muzycznych oraz dyrygenturze chóralnej w klasie dra hab. Włodzimierza Siedlika. Obecnie prowadzi CISCO Choir i Chór Chłopięcy Pueri Cantores Sancti Joseph w Nowej Hucie oraz jest pedagogiem w krakowskich i podkrakowskich szkołach muzycznych. W wolnych chwilach lubi gotować i piec ciasta, aranżować wnętrza w swoim domu i słuchać piosenek z dawnych lat.

fortepian
Nauczycielka fortepianu, akompaniatorka chóru SM I i II st. im. B. Rutkowskiego w Krakowie, z którym koncertowała w kraju oraz we Francji, Bułgarii i na Węgrzech. Z wynikiem bardzo dobrym ukończyła studia filologiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz pedagogikę fortepianu na Akademii Muzycznej w Katowicach. Za osiągnięcia pedagogiczne otrzymała m.in. Nagrodę Prezydenta M. Krakowa oraz dyplom za wyróżniający akompaniament w Olkuszu, zaś jej uczniowie odnosili sukcesy na konkursach pianistycznych w Skarżysku, Trzcianie, Kolbuszowej i Krakowie. Opracowała autorski program z zakresu nauczania początkowego gry na fortepianie. Jest współautorką projektu w programie Erasmus+ związanego z promocją folkloru w polskim, węgierskim i bułgarskim szkolnictwie muzycznym oraz autorką artykułów upowszechniających tę tematykę w „Hejnale Oświatowym” i kwartalniku CEA „Szkoła Artystyczna”. Jako członek Konfederacji Pisarzy Bułgarskich prowadzi działalność translatorską.

organy
Jest absolwentem Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Chrzanowie, w klasie fortepianu mgr Iwony Warskiej. Naukę gry na organach rozpoczął w Archidiecezjalnej Szkole Muzycznej II stopnia w Krakowie, w klasie mgra Bartłomieja Banka. W 2007 roku uzyskał wyróżnienie na III Międzyszkolnym Konkursie Organowym w Olsztynie. W 2015 roku ukończył z wyróżnieniem studia w krakowskiej Akademii Muzycznej na kierunku muzyka kościelna, w klasie organów dra Marka Wolaka. Uczestniczył w kursach mistrzowskich prowadzonych przez: Lorenzo Ghielmi, Eberharda Lauera, Szilvesztera Rostettera, Elżbietę Karolak. Koncertował w ramach Nyári Orgonavarázs 2012 w Veszprem (Węgry), podczas Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej w Skawinie oraz kilkakrotnie w trakcie Dni Muzyki Kościelnej w Archidiecezji Krakowskiej. Obecnie jest organistą w parafii św. Jadwigi Królowej w Krakowie-Krowodrzy.

fortepian
Nauczyciel dyplomowany. Ukończyła Liceum Muzyczne oraz Akademię Muzyczną w Krakowie pod kierunkiem prof. Jerzego Łukowicza. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego – studia magisterskie z filologii polskiej. Rozpoczęła pracę w roku 1999 jako nauczyciel i akompaniator w ZPSM w Nowej Hucie i kontynuuje ją bez przerwy w PSM I stopnia w Krzeszowicach oraz w ASM I i II stopnia w Krakowie. Pełniła funkcję kierownika sekcji fortepianu. Przygotowywała uczniów wielokrotnie, z powodzeniem, do konkursów pianistycznych oraz egzaminów do szkół II stopnia. Brała udział w licznych kursach, warsztatach, lekcjach mistrzowskich. Prywatnie żona i matka dwóch córek. W kręgu jej zainteresowań znajduje się literatura (szczególnie związki literatury z muzyką, które były tematem obydwu prac magisterskich) oraz sztuka współczesna. Ceni sobie kontakt z naturą. Bezpośrednie obcowanie z młodym człowiekiem, a w szczegółności Jego rozwój, są dla niej źródłem satysfakcji zawodowej.

opiekun sekcji instrumentalnej ASM I st.
fortepian

flet
Flecistka. Absolwentka łódzkiej Akademii Muzycznej w klasie prof. dr. hab. Antoniego Wierzbińskiego. Obecnie studentka ostatniego roku studiów w klasie fletu dr. hab. Wiesława Suruło w Akademii Muzycznej w Krakowie.
W 2013 r. brała czynny udział w mistrzowskim projekcie dla utalentowanych uczniów szkół muzycznych „Europa u Bram”. Uczestniczyła w wielu kursach prowadzonych przez cenionych flecistów: Andras Adorjan, Wally Hasse, Dejan Gavric, Carlos Bruneel, Jean-Michel Tanguy.
W kwietniu 2019 roku wraz z orkiestrą fletową Akademii Muzycznej w Łodzi wydała płytę „Fletowe Impresje”, nagrodzoną brązowym medalem na Międzynarodowym Konkursie Global Music Awards w Stanach Zjednoczonych. Jako solistka i kameralistka zdobyła wiele nagród w konkursach ogólnopolskich i międzynarodowych. Najważniejsze z nich to: III miejsce na Międzynarodowym Konkursie w Ostrawie, I miejsce w Ogólnopolskim Konkursie Szkolnych Orkiestr Symfonicznych, II miejsce na Międzynarodowym Konkursie w Jastrzębiu-Zdroju,
I miejsce na Międzynarodowym Konkursie w Tczewie.
Od roku 2019 zatrudniona jest jako nauczyciel fletu w Archidiecezjalnej Szkole Muzycznej.

saksofon
Ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Krakowie na Wydziale Instrumentalnym o specjalności saksofon oraz Papieską Akademię Teologiczną w Krakowie na Wydziale Muzyki Liturgicznej. Od ponad 25 lat jest nauczycielem saksofonu w szkołach muzycznych I i II stopnia w Krakowie, wychowawcą wielu saksofonistów, laureatów konkursów i festiwali. Prowadzi praktyki pedagogiczne dla studentów Akademii Muzycznej w Krakowie. Jest organizatorem wielu warsztatów metodycznych dla uczniów i pedagogów szkół muzycznych, czynnym muzykiem instrumentalistą i kameralistą współpracującym z wieloma instytucjami kulturalnymi i oświatowymi Małopolski.

kształcenie słuchu, rytmika
Pedagog, wokalistka. Ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną II stopnia im. F. Chopina w Krakowie na wydziale Rytmiki. Jest absolwentką Akademii Muzycznej w Krakowie – Wydział Twórczości, Interpretacji i Edukacji Muzycznej (specjalności: Nauczanie przedmiotów teoretyczno-muzycznych oraz Rytmika), a także absolwentką Akademii Muzycznej w Katowicach – Wydział wokalno-instrumentalny, specjalność wokalno-aktorska. Od roku 2013 zbierała cenne doświadczenia pracując z najmłodszymi dziećmi w krakowskich przedszkolach jako nauczycielka rytmiki. Od roku 2017 jest zatrudniona jako nauczyciel Kształcenia słuchu i Rytmiki w Archidiecezjalnej Szkole Muzycznej I Stopnia im. Kardynała Franciszka Macharskiego w Krakowie. Od 2016 roku jest również nauczycielką w Szkole Muzycznej I stopnia w Skawinie, gdzie obok przedmiotów teoretycznych prowadzi także śpiew. Jest autorką wydanej w 2017 roku książki pt. ,,Nauczmy dzieci śpiewać!”, a także solistką Krakowskiego Zespołu Kameralnego.

fortepian
Absolwent Akademii Muzycznej w Krakowie (Fortepian – Pedagogika Instrumentalna) oraz Papieskiej Akademii Teologicznej (Wydz. Historii Kościoła – specjalność Muzyka Kościelna). Od 1999 roku związany z Archidiecezjalną Szkołą Muzyczną I i II stopnia w Krakowie (wcześniej – Szkołą Organistowską), jako nauczyciel gry na fortepianie. Przez wiele lat pełnił również funkcję organisty w krakowskiej Parafii Najświętszego Imienia Maryi, a obecnie uczy w SM I st. w Świątnikach Górnych. W latach 2009–2015 jako pianista i organista współpracował z grupą teatralną „Theatrum Mundii” (m. in. spektakl „Pieśń o życiu i śmierci Chopina”, reż. A. Osławska), akompaniował solistom i chórom (m.in. Kantorei Sankt Barbara, w którym też przez wiele lat śpiewał). Obecnie zawodowo głównie zaangażowany w działalność pedagogiczną. Prywatnie – mąż i ojciec trójki dzieci, poza muzyką lubi turystykę, interesuje się zagadnieniami socjologicznymi i niektórymi obszarami historii.

gitara
Gitarzystka i lutnistka. Doktorantka Wydziału Instrumentalnego Akademii Muzycznej w Krakowie. Absolwentka studiów magisterskich i podyplomowych w klasie gitary Prof. Michała Nagy’a, studiowała także grę na lutni u Jerzego Żaka (AM w Krakowie). Pracowała pod kierunkiem wybitnych gitarzystów i lutnistów. Brała udział w licznych kursach, lekcjach mistrzowskich, warsztatach, seminariach i wykładach, m.in. w ramach Międzynarodowych Warsztatów Gitarowych w Lanckoronie. Koncertuje jako solistka i kameralistka w kraju i za granicą, w tym na wielu międzynarodowych festiwalach. Wielokrotnie pełniła funkcję jurora konkursów gitarowych. Od 2010 r. prowadzi klasę gitary w szkołach muzycznych I i II stopnia, a jej uczniowie odnoszą sukcesy na konkursach. Brała udział Ogólnopolskich Konferencjach Doktorantów Uczelni Muzycznych w Krakowie i Gdańsku (2018). Od 2008 roku związana z zespołem „Finesis Trio”, z którym wydała płytę Słońce zaklęte w dźwiękach Hiszpanii i Włoch (2017), zbierającą znakomite recenzje uznanych dziennikarzy muzycznych.
◆